تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

"غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی" از آخرین موصبات کمیسیون تلفیق نوبت عصر امروز – یکشنبه 22 دی- گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با واگذاری سهام باشگاه های فرهنگی و ورزشی از طریق مزایده با رعایت قانون نحوه اجرای سیاست های کلی اصل 44 موافق شد .
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:عمدتا بحث این موضوع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.
19 هزار میلیارد تومان به جداول درآمدی دولت اضافه شد
جعفرزاده هم چنین تصریح کرد: 19هم چنین در نشست نوبت عصر امروز 19 هزار میلیارد تومان به تکالیف دولت در جداول درآمدی اضافه شد.
واگذاری طرح های تملک دارایی با پیشرفت کم تر از 50 درصد به بخش خصوصی و تعاونی
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی هم چنین تصریح کرد: در این جلسه تا به این لحظه بند ص تبصره 3 در کمیسیون تلفیق حذف شد و بند جایگزین به شرح" به دستگاه های اجرایی و کلیه دارندگان ردیف در این قانون و پیوست های آن اجازه داده می شود طرح های تملک دارایی های سرمایه ای خود در حوزه های فرهنگی ، آموزشی ، درمانی ، ورزشی و خدماتی و سایر موارد مشابه را که کم تر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند به بخش های خصوصی و تعاونی به صورت فروش یا اجازه بلند مدت حداقل ده ساله از طریق مزایده واگذار نمایند تا با حفظ کاربری موجود نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنان اقدام نماید. در شرایط مساوی اولویت با تشکل های تعاونی های کارکنان یا بازنشستگان همان دستگاه است" تصویب شد.
وی ادامه داد: بر این اساس پروژه هایی که زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد واگذار و فروخته می شود و اولویت با تعاونی های کارکنان و بازنشستگان همان دستگاه است که اگر خریداران از همان دستگاه بودند ده درصد نیز مشمول تخفیف می شوند.
اصلاح ماده 84 قانون برنامه پنجم در خصوص نگهداری حساب های صندوق نزد بانک مرکزی
این نماینده مردم در مجلس نهم هم چنین تصریح کرد: تبصره دو بند ح ماده 84 قانون برنامه پنجم که مطرح می کرد" حساب های صندوق تنها نزد بانک مرکزی نگه داری می شود" اصلاح شد و یک جمله به شرح " و حساب های مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور " نیز به آن اضافه شد.
این خبر هم زمان با تصویب مصوبات در کمیسیون تلفیق به روز می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 11575
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1